10 reguli pentru un metabolism intens

Image result for metabolism

Există lucruri pe care le poţi face ca să ai un metabolism rapid, ajutându-te astfel foarte mult în procesul de slăbire. Atunci când ai observat că nu mai reuşeşti să dai jos kilogramele în plus şi stagnezi, trebuie să respecţi aceste reguli de aur care accelerează metabolismul şi favorizează în continuare arderea grăsimilor:

1. Introdu antrenamentul cardio în rutina zilnică

Studiile recente au arătat că 45 de minute de cycling (bicicletă statică) au un impact asupra organismul şi la 14 ore după ce ai terminat antrenamentul. Asta înseamnă că dacă arderea caloriilor continuă chiar şi la o zi după ce ai făcut cycling. Potrivit specialiştilor, 2-3 şedinţe de cycling pe săptămână te ajută să pierzi aproximativ 500 de grame de grăsime în două săptămâni. Efectul acestui antrenament cardio este foarte puternic asupra metabolismului şi te va ajuta să slăbeşti sănătos.

2. Nu sări peste micul dejun

Nu lăsa să treacă mai mult de o oră de la trezire pentru a lua micul dejun sănătos. Acesta are un efect puternic asupra metabolismului şi te va ajuta să slăbeşti, conferindu-ţi şi energia necesară pentru a începe ziua în forţă.

3. Nu uita de cină. Trebuie să fie uşoară!

Potrivit specialiştilor, cele 6 mese (3 principale şi 3 gustări) sunt importante pentru a accelera metabolismul şi a favoriza arderea grăsimilor. Porţiile mici, alimentele sănătoase şi integrale sunt cele care te vor ajuta atât să slăbeşti cât şi furnizezi corpului nutrienţii de care are nevoie.

4. Găseşte soluţii ca să gestionezi stresul

Atunci când eşti stresat, nivelul cortizolului (hormonul stresului) creşte şi acest lucru încetineşte metabolismul. Meditaţia, exerciţiile de respiraţie şi cursurile de yoga sunt printre cele mai eficiente metode de relaxare şi eliminare a stresului.

5. Şi antrenamentele scurte de acasă sunt foarte eficiente

Dacă nu ai timp de sală nu înseamnă că nu poţi să faci acasă măcar 10 minute de exerciţii fizice intense.

Specialiştii susţin că şi aceste antrenamente scurte şi intense te pot ajuta să arzi până la 200 de calorii.

6. IA O GUSTARE DUPĂ CINĂ

O gustare sănătoasă care să aibă între 100-200 de calorii te va ajuta să menţii nivelul glicemiei, astfel că organismul va continua să ardă grăsimi în timpul somnului.

7. Consumă mai multe fibre

Cerealele integrale îşi măresc volumul odată ajunse în stomac, astfel că senzaţia de saţietate va fi una rapidă şi de durată. Acest lucru te va ajuta să mănânci mai puţin la următoarea masă şi să faci alegeri sănătoase. Orezul integral, terciul de ovăz sau orz sunt printre cele mai săţioase şi le poţi alege la micul dejun sau la masa de prânz.

8. Consumă ciocolată neagră când ţi-e poftă de dulce

Datorită substanţelor antioxidante din conţinutul său, ciocolata neagră cu peste 70% cacao te revigorează şi accelerează metabolismul. Poţi să consumi zilnic 2-3 pătrăţele pentru a-ţi potoli pofta de dulce, deoarece s-a dovedit de nenumărate ori ca fiind un adjuvant important în curele de slăbire.

9. Include ardeiul iute în mâncărurile tale

Fulgii de ardei iute sunt mereu la îndemână şi îi poţi presăra peste orice mâncare. Ardeiul iute este recunoscut pentru faptul că accelerează metabolismul şi ajută la slăbit. De asemenea, un alt condiment pe care trebuie să-l foloseşti cu regularitate este scorţişoara, deoarece reglează glicemia în sânge şi accelerează metabolismul să ardă grăsimile.

10. Bea mai multă apă

Un studiu recent arată că persoanele care obişnuiesc să consume zilnic 8-12 pahare mari cu apă ard mult mai multe grăsimi, în comparaţie cu cei care nu beau mai mult de 4 pahare cu apă. De asemenea, ceaiul de ghimbir şi cel verde trebuie consumate zilnic, deoarece sunt recunoscute pentru faptul că accelerează metabolismul şi stimulează arderea grăsimilor.

Preluat după eva.ro

Anunțuri

Mulțumesc pentru vizită! Ce părere ai?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s