30 de alimente excelente pentru inima ta (II)

11. Migdalele

Migdalele merită o atenție deosebită. După cercetătorii de la Universitatea din Toronto, Canada, consumul zilnic a 30 de grame de migdale reduce cu 10-20% colesterolul rău. S-a demonstrat că acest ”tratament” este la fel de eficient ca unul medicamentos. Această calitate se datorează conținutului mare de vitamina E. Continuă lectura

30 de alimente excelente pentru inima ta (I)

Image result for somonul

Pentru a preveni crizele cardiace și accidentele vasculare cerebrale (AVC) este important, în egală măsură, să evităm alimentele nesănătoase și să consumăm alimente bogate în nutrienți, fibre și grăsimi sănătoase. Iată o listă cu 30 de alimente pe care ar trebui să le introduceți în alimentație pentru a limita riscurile. Continuă lectura

Spionii din casa ta

Imagini pentru smart tv

Spre surprinderea celor care cred că investiția într-un Smart TV vine la pachet doar cu lapte și miere, aceste creații fac o treabă foarte bună în vă spiona activitățile.

Sunt șanse foarte mari ca acel Smart TV din sufragerie, achiziționat cu eforturi financiare semnificative, să nu se rezume doar la a vă servi conținut multimedia și posturi TV. Continuă lectura

7 reguli ale lui Paracelsus pentru o viață mai bună

Imagini pentru paracelsus

Paracelsus (Philippus Aureolus Theophrastus Bombastus von Hohenheim), a fost un celebru alchimist, medic, fizician, astrolog, teolog, filozof elvețian al Renasterii.  In secolul XVI, Paracelsus a elaborat acest set de instructiuni simple a caror respectare inseamna a te bucura de o sanatate fizica, emotionala si mentala absoluta. Chiar si astazi, in secolul XXI, aceste sapte actiuni reprezinta de fapt unul dintre cele mai valoroase ghiduri pentru a trai.  Continuă lectura